niedziela, 29 września 2013

O stylach



Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem i mam nadzieje, że moje posty będą Wam się podobać. Nie umiem za bardzo pisać o sobie, więc napisze trochę ogólnie: Mam na imię Asia, chodzę do 1 klasy gimnazjum, mieszkam na małej wsi. W sumie mam wiele zainteresowań, ale nie chce was tym przynudzać;)
Dobra tyle o mnie. Przejdźmy do pierwszego postu.


A więc w pierwszym poście chciałabym napisać o moim stylu ubierania się. Historia zaczyna się 2 lata temu kiedy to tata puścił koncert rockowy na projektorze. Wtedy zakochałam się w tym gatunku muzycznym, jak i sposobie ubierania. Tak, właśnie dowiadujemy się, że lubię takie ostre klimaty;) Co wcale nie znaczy, że tylko tak się ubieram i chodzę cała na czarno. Nie,nie,nie. Owszem, lubie czarne rzeczy w mojej szafie, ale lubię to mieszać ze sportowymi rzeczami. Szczególne zamiłowanie mam do sportowych butów. Ich mogłabym mieć tysiące;) Dobra, wracając do moich ostrych upodobań w ubieraniu; lubie podrzeć czasem jakieś rajstopy. Jednak jak samodzielnie próbuje podrzeć spodnie to niestety nadają się one tylko do wyrzucenia, taki mam talent w majsterkowaniu przy ubraniach;). Lubie również klasyczne połączenia. Jakaś biała koszulka, jeansy, trampki.

Zazwyczaj podążamy za tłumem, za tym co jest w jakimś czasie modne. W mojej szkole prawie każdy chodzi tak samo ubrany. Spodnie w paski/rurki, bluza, trampki. Jak dla mnie każdy przez swój ubiór powinien wyrażać siebie. Nie bójmy się tego co powiedzą inni, nie podążajmy za tłumem, bądźmy po prostu sobą;)

48 komentarzy:

  1. Ciekawie ; ) Powodzenia ; )) !
    Ja też dopiero zaczynam , zapraszam do mnie ; ))
    http://karolinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole dosłownie każdy jest tak samo ubrany ;__; Powodzenia ;*

    Jak masz czas to wpadnij AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :)
    obserwujemy ?
    http://izabelkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry temat na pierwszy post :)
    Powodzenia.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, u mnie w szkole też wszyscy ubierają się tak samo :/
    Już obserwuję i liczę na to samo ;)

    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam właśnie taki styl, jaki tu opisałaś! Genialne ;3 będę zaglądać częściej!

    i wpadnij w wolnej chwili - http://miriam2109.blogspot.com/ - nagrałam dziś cover. Miło by było gdybyś go oceniła. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nowy post ! ;)
    może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tych zdjęciach to ty? Piękne.
    Obserwujemy?
    harrietsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ubieram się według własnego gustu ;) Nie zakładam czegoś, co mi się nie podoba tylko dlatego, że jest modne, no bo po co? W 100% się z Tobą zgadzam ;)

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    Czekam na kolejne posty *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny pierwszy post. powodzenia w dalszej części blogowania :)
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki rockowy styl w wydaniu takim jak dałaś na zdjęciu wyżej <3
    Nie wyobrażam sobie siebie w takim ubraniu, bo to do mnie za bardzo nie pasuje, ale ogólnie mi się bardzo podoba u kogoś :) Powodzenia w blogowaniu ^^
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już po samym pierwszym wpisie widzę że będziesz dobra w blogowaniu :*
    http://foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuje :* nawet nie wiesz jak miło takie coś przeczytać i jakiego to daje kopniaka w dupe :*

      Usuń
  13. dodaję do obserwacji :*
    mam nadzieję, ze każdy post będzie taki fajny jak ten :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, mimo,że dopiero zaczynasz to już czuję,że blog będzie świetny! Czekam na kolejne posty, obserwuje oczywiście. I swoją drogą liczę na mały rewanżyk z Twojej strony! :*

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje<3 oczywiście, rewanżyk będzie, bo masz bardzo ciekawego bloga:*

      Usuń
  15. czekam na nowa notkę oraz obserwuję <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ! Będę zaglądać tu częściej bo naprawde warto ! Pozdrawiam , oraz zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam ! Youmi, Hope. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny post

    cudny blog
    swietnie czyta się twoje posty
    zapraszam do mnie smile-mapys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na kolejny post! super piszesz, bardzo miło się czyta! obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zrobiła to samo :)
    zapraszam
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno bedzie świetnie! Blog to na prawde bardzo fajna rzecz ♥ Obserwuje i licze na rewanż :)

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny blog, czekam, aż się trochę rozwiniesz ;)
    Zajrzyj do mnie, jak Ci się spodoba - zaobserwuj ;)
    http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Już obserwuję i czekam na rewanż :)

    emeraldsandnutella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post i blog! :) Obserwujemy?
    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na prawdę świetny blog ! :))
    Obserwuję i liczę na rewanż !
    http://daisy-music-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy post;)
    mam do Ciebie ogromną prosbe! mogłabyś kliknąć na moim blogu w baner Sheinside? bedę baaaardzo wdzięczna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny blog :)
    +obserwuje :)

    http://kingaloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie tu :)
    obserwuje, więc zapraszam też do obserwowania mojego bloga xd

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. czekamy az rozwiniesz bloga :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i masz rację :D

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog. jestem pierwszy raz i obserwuję oraz licze na revanż ;-))

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    Zapraszam do mnie
    + obserwacja za obserwacje ?.
    dariia-darria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! :)
    Obserwuję!
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja do konca pierwszej klasy gim. bylam tak zwanym 'metalem' ale gdy wyjechalam do Niemiec, moj styl sie zmienil, mimo to wciaz slucham muzyki rokowej i metalicznej. Ale nie zwracam juz tak szczegulnej uwagi na to by pokazac calemu swiatu to . :)
    Wszystkiego najlepszego, na drodze blogowania ! :)

    Tolerujesz obserwacje za obserwacje? Jesli tak to zaprawszam do wzajemnej ! Daj znac u mnie na blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mhm, też lubię rock'a ;3

    ► lifestyle-lenny.blogspot.com ◄

    OdpowiedzUsuń
  35. fajny blog :)
    Pytałaś się mnie czy obserwujemy?
    Tak jaa już i czekam na rewanż :D
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia w prowadzeniu bloga, a notka jak na pierwszy raz, niezła :)

    be-foryou.blogspot.com - dopiero zaczynam, więc jeżeli tolerujesz obserwacje za obserwacje to zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapowiada się super.

    Zapraszam do mnie : http://rugeidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie się zapowiada .Wpadnij http://giulie21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się z tobą , nie wszyscy teraz mają swój styl :/
    Co do bloga to zapowiada się ciekawie :3
    Obserwuję i zapraszam do mnie jak ci się spodoba możesz zrobić to samo ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Moda przeminie , a styl pozostanie.
    Święte słowa. Styl to coś co każdy powinien mieć :)

    amiteses.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely outfit.....
    U are looking very beautiful in this dress....

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

-Nie bawię się w obserwacja za obserwacje.
-Przy dodawaniu komentarza, podaj link do swojego bloga, postaram się na niego wejść i jeśli wpadnie w moje gusta, to zaobserwować;)
-Spam zostanie usuwany.